środa, 3 grudnia 2014

Rzym 2014



.. wymienianie uroków Rzymu jest niczym liczenie gwiazd na niebie ...

Rzym, miasto z duszą i niepowtarzalną historią, miejsce do którego chce się wracać. 
Przez celiaków uznawane za raj na ziemi.
Wyruszam w moją małą podróż aby to sprawdzić !


Każdy dzień należy zacząć od ciepłego i pożywnego śniadania. W naszym hotelu serwowane w stylu kontynentalnym: świeże bułeczki, masło, dżem, słodkie rogaliki i aromatyczna jak to we Włoszech kawa.
Zabrałam ze sobą, jak się później okazało niepotrzebnie zapas chleba. W pobliskim sklepie dokupiłam szynkę, ser oraz słodkie pomidory.

Pora na piesze wędrówki wąskimi uliczkami.
Nawet tutaj możesz odkryć nowe smaki. 
Dla amatorów pieczone kasztany !

Soczyste, kolorowe owoce.

A na drzewach dorodne mandarynki !

Po wielogodzinnym zwiedzaniu każdego dopada wilczy głód.
Czas zatem na przegląd bezglutenowych restauracji !

 Numerem 1 jak dla mnie będzie w tym miejscu
Przoduje pod względem bogatej oferty, smaku jak i ceny.
Bogate menu sprawia, że najchętniej zamówiłabym wszystko co proponują.


Pełna smaku pizza na super cienkim cieście. 

















A na deser cudowne tiramisu i mocne, lecz nie gorzkie espresso.


Na początek bezglutenowa bruschetta z oliwą, która należy potrzeć ząbkiem czosnku

Na danie główne wybrałam makaron na ostro, w sosie pomidorowym z boczkiem.

















La Scaletta

W ofercie posiada bezglutenowe makarony jak i pizze. 
Na zdjęciu włoski klasyk po bolońsku. 
Można również zaszaleć i wybrać  bogaty talerz z owocami morza.

W L`Antica Fraschetta przesympatyczny kelner zaproponował przepyszną carbonarę. Najlepszy boczek jaki kiedykolwiek miałam przyjemność próbować.

Na przystawkę była suszona wołowina, rukola i parmezan.


Poniżej możecie zobaczyć co oferuje pierwszy napotkany na naszej drodze market. 
Szaleństwo !
Bogata półka sklepowa, czytelne napisy Senza Glutine . 
Mrożona pizza i gotowa lasagne sprawiają ogromne wrażenie.


Moje rzymskie wakacje mogę polecić każdemu i podsumować tak !



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drukuj